M3 e46 USA przeróbka na europe

2000-2006 | silnik: S54
Awatar użytkownika
Zywek
Posty: 55
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 13:08
Lokalizacja: Konin

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: Zywek » śr cze 08, 2011 20:46


metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: metalurg » czw cze 09, 2011 02:27

Imho, brzmi jak stare Hondy Civic chłopaków, co się zawsze oglądają za naszymi emkami :/

Ja tam lubię oryginalnego raspa.

Zastanawiam się nad tym programem z ESS i nie wiem czy jest sens walczyć o te 6 europejskich koni więcej przy wymianie tylu rzeczy. Wrzucanie ebayowych kolektorów i pozbycie się katów też nie jest dla każdego dobrą opcją - podobno śmierdzi i jest głośno, więc nie dla mnie ;)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: --==maly==---- » czw cze 09, 2011 02:38

Jak na tłumik w M3 e46 dźwięk jest ok ale tu konstrukcja całego wydechu jest taka,że i tak nie da się fajnego efektu uzyskać przesłuchałem już na YT chyba wszystkie wydechy i żaden mi się nie podoba. W tych silnikach wole dźwięk dolotu\airboxa a wydech zostawić serię.

Również myślałem o programie albo z ESS albo wykonanym pod auto u kogoś w stylu masters tuning itd ale naczytałem się o tym na różnych forach to wychodzi na to,że więcej kłopotu niż zysków. Przyrost max 10KM a auto potrafi poszarpywać i nie płynnie przyspieszać przy normalnej jeździe więc wole zostawić chyba tak jak jest chyba,że ktoś poleci coś sprawdzonego ale nie znam nikogo kto ma jakiś program w s54.

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: metalurg » czw cze 09, 2011 02:49

--==maly==---- pisze:Jak na tłumik w M3 e46 dźwięk jest ok ale tu konstrukcja całego wydechu jest taka,że i tak nie da się fajnego efektu uzyskać przesłuchałem już na YT chyba wszystkie wydechy i żaden mi się nie podoba. W tych silnikach wole dźwięk dolotu\airboxa a wydech zostawić serię.
W sumie zgadzam się tu z Tobą w 100%. Airbox z CSL to było coś co mnie strasznie nakręciło swego czasu, ale jak poczytałem o kosztach, to mi przeszło ;)
Również myślałem o programie albo z ESS albo wykonanym pod auto u kogoś w stylu masters tuning itd ale naczytałem się o tym na różnych forach to wychodzi na to,że więcej kłopotu niż zysków. Przyrost max 10KM a auto potrafi poszarpywać i nie płynnie przyspieszać przy normalnej jeździe więc wole zostawić chyba tak jak jest chyba,że ktoś poleci coś sprawdzonego ale nie znam nikogo kto ma jakiś program w s54.
ESS chwali się niby, że ich program wygładza wszelkie nierówności w płynnym przyspieszaniu, więc muszę poczytać opinie na forach. Nie sztuka wyrzucić 500 dolków, a wierzyć tylko marketingowym tekstom sprzedawców to trochę nieroztropne w dzisiejszych czasach ;)

Awatar użytkownika
Zywek
Posty: 55
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 13:08
Lokalizacja: Konin

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: Zywek » czw cze 09, 2011 12:49

Mi się osobiście dźwięk podoba bardziej niż z milltek czy magnaflow. Ahh właśnie. Taka rada. Gdyby ktoś kupował agency power to przestrzegam , że jeśli się nie kupi całego zestawu tzn z katami itp to sama końcówka hujowo leży. Tak dziwnie w dół pieje. Trzeba ją lekko zmodyfikować. Ja chyba tego nie będę robił bo może kupie resztę kompletu z czasem. Tam mają katy sportowe z miejscami na sondy-wtedy problem był by z głowy.?
Ostatnio zmieniony czw cze 09, 2011 13:54 przez Zywek, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: kostek_ja » czw cze 09, 2011 13:01

metalurg pisze:ESS chwali się niby, że ich program wygładza wszelkie nierówności w płynnym przyspieszaniu, więc muszę poczytać opinie na forach.
Ja czytałem opinie o sofcie ESS'a na różnych forach i ludzie bardziej chwalą właśnie poprawę płynności niż przyrost mocy. Bo nie ukrywajmy 10KM to nie za dużo, a jednak S54 nie chodzi strasznie płynnie. Potrafi szarpnąć itp.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: --==maly==---- » czw cze 09, 2011 18:54

To kto pierwszy testuje :smile: ??
Jak to się odbywa wysyłamy im swój komputer i dostajemy z powrotem ze zmienionym softem? Wiecie może jaki jest czas oczekiwania to też istotne bo auto zostaje unieruchomione.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: kostek_ja » czw cze 09, 2011 21:26

--==maly==---- pisze:Jak to się odbywa wysyłamy im swój komputer i dostajemy z powrotem ze zmienionym softem?
Ewentualnie możesz dokupić za 300$ urządzenie do przegrywania map:
Obrazek
--==maly==---- pisze:Wiecie może jaki jest czas oczekiwania to też istotne bo auto zostaje unieruchomione.
U Marosa to chyba trwało jakiś tydzień z wysyłkami.
--==maly==---- pisze:To kto pierwszy testuje :smile: ??
Moje katy są na wykończeniu, jak zaczną wywalać błąd to nie będę miał innego wyjścia, ale na razie jest OK i nie wiadomo czy nie będzie tak przez długi czas :-)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: --==maly==---- » czw cze 09, 2011 22:04

Ten program wymaga wywalenia katalizatorów?
Jak dobrze rozumiem z tym urządzeniem można wgrać ten program do kilku aut?
Jeżeli tak można grupowo kupić i koszt by się rozłożył.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: kostek_ja » czw cze 09, 2011 22:17

--==maly==---- pisze:Ten program wymaga wywalenia katalizatorów?
Nie, standardowo program jest do seryjnej eMki ale można wybrać opcję bez katów i wówczas system nie używa sąd za katami i nie wywala błędu.
--==maly==---- pisze:Jak dobrze rozumiem z tym urządzeniem można wgrać ten program do kilku aut?
Urządzenie jest zablokowane pod VIN konkretnego samochodu i nie można go używać do innego egzemplarza.

Z drugiej strony można skorzystać z tego że ESS wysyła ci wówczas mapy na maila (np. pod inne paliwo itp.). Wówczas możemy zrobić coś takiego że jedna osoba płaci za urządzenie, reszta się składa na soft. Następnie prosimy ESS o trochę inną mapę (np. na paliwo 98, brak katów czy coś w tym stylu), wysyłają nam mailem. A z wgraniem go w Polsce nie będzie chyba problemu :-)

Standardowo w tym sofcie jest też zdjęty kaganiec ;)

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: --==maly==---- » czw cze 09, 2011 23:01

Ja właśnie myślałem o zdjęciu również ogranicznika zaciekawił mnie ten temat wydaje mi się,że skopiowanie programu nie było by problemem dla kogoś kto się na tym zna.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: kostek_ja » pt cze 10, 2011 14:17

--==maly==---- pisze:skopiowanie programu nie było by problemem dla kogoś kto się na tym zna
Zgadzam się.

Chciałem tylko jeszcze zauważyć, że program najlepiej wziąć od ESS'a gdyż zajmują się tym silnikiem od bardzo długiego czasu, znają go i program mają naprawdę dopracowany. I taki zwykły remap raczej mu nie dorówna. Chociaż ja się nie znam :-)

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: metalurg » pt cze 10, 2011 19:41

Zywek, widziałem Cię dziś w Łodzi, a właściwie najpierw usłyszałem ;) Na żywo to nawet lepiej niż na filmie brzmi, chociaż musi być głośne do codziennej jazdy. Rejestracja mi się skojarzyła i od razu pomyślałem, że to Ty :) Staliśmy razem na światłach przy Manufie, chyba kojarzysz :)

Ale auto masz jeszcze pure ameryka, licznik, tarcze nienawiercane i zderzak z obrysówkami. Polecam przynajmniej zmianę tarcz, resztę jak uważasz. U mnie tylko katy zostały, ale nie będę ich wyrzucał dopóki nie padną, raz już chyba był jakiś błąd na jednym.

Awatar użytkownika
Zywek
Posty: 55
Rejestracja: ndz kwie 10, 2011 13:08
Lokalizacja: Konin

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: Zywek » pt cze 10, 2011 22:43

Oczywiście , że kojarzę. Od razu po powrocie do domu musiałem obejrzeć czyje to cudo:P Twój sprzęt prezentuje się mega zajebiście a ta klapa to miażdży! wstyd mi było , że ja jechałem takim brudasem hehe:P Zderzaki mam do malowania bo mają delikatne zadrapania więc od razu wyrzucę te szpetne odblaski :) Będę robił pod koniec czerwca. Postojówki już ogarnięte. Tarczki licznika zamówione :) Co do katów to pewnie widziałeś , że końcówka hujowo leży :P Będę raczej robił resztę wydechu z AP. Jest trochę głośny ale ja lubię. Dziś rano włożyłem dolot K&N. Jak mnie widziałeś to już na zrobionym dolocie. Z tarczami hamulcowymi dałem ciała bo po zakupie auta wymieniałem przód i tył i widzisz... Mogłem kupić nawiercane. Powiedz mi gdzie dostanę takie klosze kierunkowskazów?:))

metalurg
Posty: 160
Rejestracja: wt kwie 28, 2009 03:29
Lokalizacja: Łódź

Re: M3 e46 USA przeróbka na europe

Post autor: metalurg » sob cze 11, 2011 01:50

O te kierunkowskazy to mnie już ponad 10 osób pytało :) Jak kupowałem były tylko w Stanach, ale ostatnio pojawiły się już na Allegro. Nazywają się Smoke Depo Corners, przynajmniej tam u nich, poszperaj po nazwie i porównaj po zdjęciach.

Wydechowi nie zdążyłem się przyjrzeć, ale słychać było dobrych kilka aut z tyłu. Nawet przez chwilę pozazdrościłem Ci, że masz czym poryczeć, ale z drugiej strony tak na stałe to nie dla mnie ;)

ODPOWIEDZ